مصاحبه جعلی با روحانی اهل سنت جهت تشویق سنی ها در مراسم عزاداری امام حسین


عاشورا؛ مصاحبه جعلی با روحانی اهل سنت

فعالان در تبعید: مولوی عبدالرحیم قاضی زاده مصاحبه با خبرگزاری نسیم و هرگونه دیدار با هیئت های مذهبی را تکذیب کرد.

بنا بر اطلاع “کمپین صلح فعالان در تبعید”، مولوی عبدالرحیم قاضی زاده در واکنش به انتشار خبر “دیدار وی با هیئت های مذهبی شهرستان فنوج و اعلام عدم ایراد برای حضور اهل سنت در مراسم عزاداری عاشورا”؛ گفت: “من نه امام جمعه فنوج هستم و نه مصاحبه ای با خبرگزاری نسیم داشته ام و حتی در چند روز اخیر سفری هم به فنوج نداشته ام.”

پیشتر خبرگزاری نسیم با انتشار خبری کوتاه مولوی عبدالرحیم قاضی زاده را امام جمعه اهل سنت فنوج معرفی کرده و به نقل از وی نوشت: “مانعی برای حضور اهل سنت در مراسم‌های عزاداری سیدالشهدا وجود ندارد/ علمای اهل سنت تنها برخی از کارها مانند قمه‌زنی را رد می‌کنند.”

مولوی قاضی زاده اما در گفتگو با کمپین فعالین بلوچ تاکید کرد: بنده با هیچ هیئت مذهبی دیدار نداشته ام و همچنین سخنی نگفته ام، چرا که من مفتی نیستم.

وی همچنین ضمن اعلام بی اطلاعی از خبرهای منتشر شده به نام ایشان گفتند: بسیاری از اخبار در سایت‏ها به نام من منتشر می شوند اما من از آنها خبر ندارم.






هیچ نظری موجود نیست: